Jang Ok Jung






 Bu diziyi izlerken yüreğim sürekli bir hop hop halindeydi. Neden bilemiyorum ama çok etkilendim. Biz baş rollerimizin tamamen pespembe tertemiz kızlar olmasına alışığız ama bu kızımız biraz farklı. Çoğunuzun bu diziyi izlediğini düşünüyorum izlemeyenlere de iyi seyirler :)

Dizi cariye Jang Hui Bin' in yükseliş ve düşüşünü anlatmaktadır. Annesi köle olan  Jang Ok-Jung(Kim Tae-Hee) hayatını elbise tasarlayarak ve makyaj eşyaları satarak kazanmaktadır. Tesadüf eseri kral Suk Jong(Yoo Ah-İn) ile karşılaşır ve aşık olurlar. Ok-Jung' un ailesinin asil soydan gelmemesinden dolayı kraliçe ve saray erkanı onu kabul etmez. Kendini kabul ettirecek güce sahip olduğunda ise Jang Ok-Jung artık eski kişiliğine sahip değildir. Nedimelikden cariyeliğe hatta kraliçeliğe kadar yükselmiş fakat daha sonra sürgün edilip öldürülen bir kadının hikayesi. Dizi Joseon zamanında yaşamış güç ve aşk uğruna şeytani kötülükler yapmış Jang Hui Bin' in hayatının yeniden yorumlanması olmuş.

Tarihi bir kaç dizide Jang Hui Bin' in adını duymuştum gözümde hep kötü, güç için canileşen bir kadındı ama dizi farklı aktarmış. Hatta bir sözünü unutamıyorum ' Güç elde edince aşkımı daha rahat yaşarım sanmıştım. Yanılmışım.' Hiç o yönde düşünmemiştim. Dizi Choi Jung Mi' nin aynı adlı romanından uyarlanmıştır.


Adı: Jang Ok-Jeong, Live for Love / Jang Ok-Jeong, Sarange Salda / 장옥정, 사랑에 살다
Yönetmen: Boo Sung-Chul
Senarist: Choi Jung-Mi (Roman)
Yayınlanacağı Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 24 
Yayın Tarihi: 8 Nisan 2013 
Yayın Saati: Pazartesi-Salı / 20:55


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarayın İncisi

Saraydaki Mücevher