Suspicious Partner





 Bir değişiklik yapıp tarih dizilerinden sıyrılayım dedim ve hali hazırda çekimlerine devam edilen benim de izlediğim bu diziyi yazmaya karar verdim. Baş rol oyuncusundan dolayı başladığım dizilerden birisi ve pişman da olmadım diziyi seveceksiniz diye umuyorum. :)

  Türü romantik komedi diyor ama azda polisiye var diyebilirim. No Ji-Wook (Ji Chang-Wook) görevinde başarılı bir savcıdır. Eun Bong-He (Nam Ji-Hyun) ile metroda komik bir şekilde tanışırlar kaderin cilvesidir ki Bong-He' de bir savcı adayıdır ve stajını Ji-Wook' un hukuk bürosunda yapmaya başlar. Bong-He bir cinayete tanık olur ve çok geçmeden Eun Bong-He ve Ji-Wook' katilin hedefi haline gelir. Bu koşuşturma içinde birbirleri arasında aşk filizlenmeye başlar. Ben yeni bölümleri heyecanla bekliyorum. İyi seyirler :)

Adı: Suspicious Partner | Watch Out For This Woman | 수상한 파트너

Tür: Romantik, Komedi

Yönetmen: Park Sun-HoSenarist: Kwon Ki-Young

Yapımcı: -Yayıncı: SBS

daum: 9.8

Bölüm Sayısı: 40

Yapım Yılı: 2017

Yayın Tarihi: 10 Mayıs 2017 - 13 Temmuz 2017

Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe – 22:00

Dili: Korece Ülke: Güney Kore

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarayın İncisi

Saraydaki Mücevher

Jang Ok Jung