Modern Farmer




   Bu diziye başlarken iki üç bölüm izlerim sonra sıkılırım diye düşünüyordum ama dizi kendine bağlamayı başardı. Komedi yönü ağır basıyor. Gülmek istiyorsanız mutlaka başlayın :))

   Dizi albüm çıkartabilmek için şehirden köy hayatına geçen bir rock grubu üyelerinin trajik bir o kadarda komik öyküsünü konu alıyor. Lee Min-Ki (Lee Hong-Ki) grubun solisti ve gitaristidir. Asla pes etmeyen, inatçı, sıcak kanlı, neşeli bir karaktere sahiptir. Kang Hyuk (Park Min-Woo) grubun piyanistidir. Vurdum duymaz, sempatik, duygularını belli etmeyen ve sıcak kanlı bir yapıya sahiptir. Yoo Han-Chul (Lee Si-Un) grubun bas gitaristidir. Benim en çok güldüğüm bahtsız bedevi olarak gördüğüm karakter :) İyi kalpli, sevecen bir yapıya sahiptir. Han Ki-Joon (Kwak Dong-Yeon) grubun bateristidir. Sevecen ve esprili bir kişiliğe sahiptir. Kang Yoo-Hee (Lee Honey) Min-Ki' nin ilk aşkıdır. Enerjik, iyilik sever bir kişiliğe sahiptir. Ben diziyi çok sevdim umarım sizde seversiniz iyi seyirler :)


Adı: Modern Farmer 모던파머
Tür: Romantik, Komedi, Gençlik
Yönetmen: Oh Jin-Suk
Senarist: Kim Ki-Ho
Yapımcı: Son Jung-Hyun, Lee Hee-Soo
Yayıncı: SBS
daum: 8.9
Bölüm Sayısı: 20
Yapım Yılı: 2014
Yayın Tarihi: 18 Ekim 2014 - 27 Aralık 2014
Yayın Günleri ve Saati: Cumartesi & Pazar - 20:45
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarayın İncisi

Saraydaki Mücevher

Jang Ok Jung