The Princess' s Man




   Bir boşlukta başlayıp ilk bölümü hariç  her bölümünde hüngür şakır ağladığım dizi. İnanılmaz bir dram konusu tarihte olan bir olaydan esinlenerek kurgulanmış. Ben çok dram sevmem benim derdim bana yeter diyen tiplerdenim ama bu diziye başlayınca bırakamadım. Asya' nın Romeo ve Juliet' i olarak biliniyorlarmış. Kendini izleten bir dizi.

   Lee Se-Ryung (Moon Chae-won), Prens So-Yang' ın kızıdır. Meraklı, zeki, sevecen ve iyilik sever bir kişiliği vardır. Fakat babasının tahta çıkmasına mani olduğu  için düşman olduğu General Kim Jong-Soo' nun oğlu Kim Seung-Yoo ' ya aşık olur. Prens So-Yang tahta çıkmasına tehdit oluşturan General Kim'i ve ailesini katleder. Artık Kim Seung-Yoo aşık olduğu prenses Se-Ryung' a düşman olur. Seung-Yoo ailesini vahşice katleden adımın kızını, yaşadıkları onca kötü olaya rağmen aşkını bırakmayan ve sonuna kadar giden prensesi af mı edecek yoksa intikamını mı alacak ? İyi seyirler :)

Dram ,  Romantik ,  Tarih
Jeong-min Kim,  Park Hyun-suk
Jeong-ju Jo
KBS 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarayın İncisi

Saraydaki Mücevher

Jang Ok Jung