Rooftop Prince




  Komedisi bol bir başka dizi daha. Bu diziyi bayılarak izlemiştim. Dizi güzel olmasına rağmen dizi sitelerinde çok fazla adından bahsedilmediğini gördüm o yüzden yazmak istedim. 


  Time skip dizilerin en eğlendiğim yanı karakterlerin modern hataya uyum sağlama süreçleri. Bu dizide de karakterler Joseon zamanından 300 yıl ileriye günümüz Koresine gelirler. Joseon döneminde veliaht prenses olan Hong Se- Na (Jeong Yu-Mi) ölü bulunur. Veliaht prens Lee Gak (Park Yoochun) ve yaverleri Do Chi-San (Choi Woo-Shik), Song Man-Bo (Lee Min-Ho) Wo Yoong-Sool (Jung Suk-Won) prensesin ölümünün ardındaki gizemi çözmeye çalışırlarken Joseon döneminden 300 yıl sonrasına giderler. Tamda Hon Ji-Min (Han Ji-Min)' in salonuna ışınlanırlar. Hon Ji-Min aynı zamanda Joseon döneminde veliaht prensesin kız kardeşi Park Ha' dır. Hon Ji-Min annesiz büyümüş bir kaza sonucunda babasından da ayrılmak zorunda kalmış yaşadığı tüm zorluklara rağmen gülümsemeyi bırakmayan iyimser biridir. Joseon zamanının veliaht prensesi  günümüzde Hong Se-Na (Jeong Yu-Mi)' dır. Dizi komik sahneleriyle güldürüp gizemli olay örgüsüyle meraklandıracak, romantikliğiyle  sizi kendine bağlayacak bir konuya sahip. İzlemelisiniz diyorum ve noktayı koyuyorum. :)

Adı : Rooftop Prince 
Tür : Romantik- Komedi- Gizem- Fantastik
Yayın Kanalı : SBS
Yayın Yılı :2012
Bölüm Sayısı : 20
Dili : Korece
Ülke : Güney Kore 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarayın İncisi

Saraydaki Mücevher

Jang Ok Jung